A la mesa sectorial de vivienda asistieron representantes de diversas asociaciones y colegios profesionales para, según indicaron desde el gobierno local, «consensuar as actuacións necesarias»

El concejal de Urbanismo, Rehabilitación e Vivenda, Francisco Díaz Gallego, presidió este viernes la mesa sectorial de vivienda que se celebró en el Palacio de María Pita e informó de que el Ayuntamiento ultima la propuesta de medidas correctoras tras la declaración de la zona de mercado residencia tensionado.

Díaz Gallego recordó que esta es una de las medidas iniciadas por el gobierno de Inés Rey con el objetivo de hacer frente a las «dificultades» existentes en vivienda.

«Esta realidade é extensible á meirande parte do país, sobre todo nas cidades, e nós temos a responsabilidade de actuar na Coruña para equilibrar esta situación con todas as ferramentas das que dispoñamos. Estaos a facelo escoitando a colectivos e entidades, indo da man para falar e consesuar as actuacións necesarias», explicó el concejal.

En la mesa sectorial de vivienda celebrada este viernes participaron representantes de Aproinco, Apecco, COAG, COATG, el Colexio da Propiedade Inmobiliaria, el Colexio de Administradores de Fincas, la Federación de Asociaciones de Vecinos, EMVSA, Delegación del Gobierno, Agalín, Poten100mos, Fundación RAIS, Casco, ACCEM y Cáritas.

«Escoitamos todas as súas propostas antes de lle remitir máis documentación ao Goberno autonómico. A zona de mercado residencial tensionado xa é efectiva a día de hoxe e confiamos que contribúa a aliviar a situación actual en termos de vivenda na cidade», concluyó Díaz Gallego.

Fuente:lavozdegalicia.es